1 iun. 2011

Povestea unei pasiuni – Anabella

Am cunoscut-o pe Anabella pe un forum de specialitate si am fost impresionata de perseverenta de care a dat dovada de cand a pus prima oara croseta in mana si pana in prezent cand m-am hotarat sa va spun povestea ei.


Dar cel mai bine ar fi sa o „ascultam” pe ea:

„Ma numesc Anabella si momentan locuiesc in Italia. Am trei copilasi scumpi care sunt binecuvantarile mele pe acest pamant ,ei sunt totul pentru mine...viata de zi cu zi imi este dedicata lor... si sotului, dar de o vreme incoace si crosetatului care a deveni o mare pasiune. Am inceput prin a vedea pe internet diferite lucrusoare crosetate  care ma atrageau nespus de mult si asa a inceput totul. Incurajata de mai multe fete am pus mana pe croset si iata ce a iesit din manutele mele”



„Eu vad asta ca o binecuvantare de la Dumnezeu si ii multumesc zi de zi pentru asta. Lucrusoarele pe care le creez sunt foarte apreciate si acest lucru ma face sa continui, sa incerc pe zi ce trece modele noi si mai grele,mai dificile si mai frumoase, dar, totodata imi place sa mai adaug si de la mine si se vede ceea ce iese. Unele lucrusoare incerc sa le fac si unicate (mai ales ca aceasta este si dorinta clientelor).”




 
„Am un sot care ma incurajeaza si se bucura alaturi de mine cand primesc o comanda sau cand vede ca,clientul e atat de incantat iar pentru  mine acest lucru inseamna foarte  mult... De fapt aceasra mica  „afacere” datorita lui s-a pus pe picioare: el a fost cel care mi-a cumparat primele ate, crosete etc. „



 
„Ma bucur cand vad pe fata persoanei pentru care lucrez, incantare si multumire si de aceea ma straduiesc tot timpul ca ceea lucrez sa fie impecabil. Lucrez fiecare articol ca si cand l-as lucra pentru mine.”



 
„Imi doresc ca pe mai departe sa pot multumii clientii...si sa pot multumi si pe cei din jurul meu prin cadouri create de mine...

Asta sunt eu,simpla, dar mai "nebunatica".......Anabella, o femeie de 25 de ani, mama  a 3 (trei) copilasi ( de 3 ani, 2 ani si o luna: Riccardo,Flavio si Emanuel) - care sunt foarte cuminti si ii fac lui mami timp de lucru- si o sotie dedicata celui de langa ea. Ma dedic familiei cu pasiune, dragoste si caldura zi de zi.  Fericirea pe care o traiesc zin fiecare zi se vede in nuantele pe care le folosesc in crearea hainutelor asa ca  va las pe voi sa deduceti.”




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu