10 dec. 2011

Terminologie puncte crosetate ( episodul 1)

Cand am inceput sa crosetez m-am lovit de lipsa de cunostinte legate de terminologia punctelor crosetate, fiindu-mi foarte greu sa citesc o diagrama. Incet si cu rabdare am rascolit vastul internet si am descoperit ceea ce cautam si imi doresc sa impart cu voi ceea ce am invatat.

Materialele prezetate nu-mi apartin ci sunt creata de o mana de oameni dedicati pasiunii lor: Clubul 7 Pitici , de umde am preluat si eu aceste materiale.

Am sa va prezint in fiecare zi cate un punct pentru a avea timp sa experimentati ceea ce invatati.


(sl st - in engleza)

          Se ia o bucla pe croseta, se introduce intr-un anumit ochi al lantului de baza, al unui rand crosetat sau chiar alt material, se ia pe croseta un jeteu, se scoate o bucla si se trece prin bucla aflata pe croseta. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu